Stars Classic

Wednesday, April 13, 2011

Mony Mony - Tommy James & The Shondells/The Crni Biseri Rock Band (Yugoslavian)

Mony Mony

Here she comes now, say, Mony, Mony.
Shoot 'em down, turn around, come on, Mony.
Hey, she give me love and I feel all right now.
You gotta toss and turn in the middle of the night,
And I feel all right. 
I say Yeah (Yeah) Yeah (Yeah) .........
'Cause you make me feel 
(Mony, Mony) so (Mony, Mony) good.(Mony, Mony) ........
Well I feel all right, Yeah (Yeah) Yeah (Yeah) ....
Wake me, shake me, Mony, Mony
Shot gun dead and come on, Mony,
Don't stop cookin', it feels so good Yeah
Hey don't stop now. Hey, come on! Mony,
Come on Mony Yeah!
(Yeah) Yeah (Yeah) Yeah.....
'Cause You make me feel 
(Mony, Mony) so (Mony, Mony) good.(Mony, Mony) ........
Well I feel all right, Yeah (Yeah) Yeah (Yeah) ...
Ooh I love you Mony, Mo, Mo, Mony .....
Yeah ......
Come on, ....

No comments: