Stars Classic

Tuesday, November 8, 2011

A Little Loving - The Fourmost

A Little Loving

A little loving, a little loving
Goes a long, long, long, long way.
A little loving, a little loving
Goes a long, long, long, long way.

I catch a train tonight about eight, 
And I'll be gone for many a day, 
So give me something to remember, 
A little loving goes a long way. 

I'm gonna miss you after I'm gone, 
I'm gonna wish you asked me to stay, 
So won't you give me one more kiss, 
Dear, a little loving goes a long way. 

A little loving, a little loving 
Goes a long, long, long, long way. 
A little loving, a little loving 
Goes a long, long, long, long way.

I don't know where I heard it before, 
I only know it's true they say, 
So give me what something to remember, 
A little loving goes a long way.

(Instrumental break)

A little loving, a little loving 
goes a long, long, long, long way. 
A little loving, a little loving 
Goes a long, long, long, long way.

I don't know where I heard it before, 
I only know it's true they say, 
So give me what something to remember, 
A little loving goes a long way. 

So give me something to remember,
Little loving, a little loving,
A, yeah, a little loving,
Goes it on long way




No comments: